pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Porozumienie z pacjentem. Relacje i komunikacja

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 208 s.
Wymiar: 145x205 mm
EAN: 9788326433641
ISBN: 978-83-2643-364-1
Data: 2014-09-17
pozycja niedostępna

Opis książki:

Porozumienie z pacjentem. Relacje i komunikacja jest unikatową publikacją prezentującą komunikację z pacjentem jako zbiór wielu umiejętności: humanistycznych i medycznych, teoretycznych i praktycznych. Główną cechą książki jest interdyscyplinarne podejście do omawianego problemu, uwzględniające aspekty językowe, etyczne, prawne, psychologiczne i społeczne związane z komunikacją. W opracowaniu przedstawiono nie tylko pogłębioną analizę wyżej wymienionych elementów, ale także charakterystykę porozumienia z pacjentami w różnych specjalnościach medycznych.

Czytelnik odnajdzie tu praktyczne wskazówki dotyczące m.in.: - odpowiedniego sposobu organizacji przestrzeni, w której odbywa się komunikacja, - właściwych zachowań językowych wykorzystywanych w rozmowie z osobami chorymi, - zasad przekazywania prawdy klinicznej, - korzystnych i niekorzystnych metod stosowanych w komunikacji z dzieckiem, - komunikacji z chorym psychicznie, z uwzględnieniem różnic w podejściu do pacjenta w zależności od jego stanu psychicznego, - skutecznej komunikacji w zespole terapeutycznym.

Książka "Porozumienie z pacjentem. Relacje i komunikacja" - Jan Doroszewski, Marek Kulus, Andrzej Markowski (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 208 stron i została wydana w 2014 r.