pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Dlaczego Zalando? Techniki sprzedaży, które zmieniły zachowanie konsumentów

Autor książki:

Hagen Seidel

Dane szczegółowe:
Wydawca: OLE
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 252 s.
Wymiar: 155x235 mm
EAN: 9788328010666
ISBN: 978-83-2801-066-6
Data: 2014-08-22
pozycja niedostępna

Opis książki:

Sklep internetowy, który całkowicie zmienił zachowanie konsumenta.

Co kryje się za spektakularnym sukcesem Zalando Hagen Seidel przeprowadził szereg wywiadów z naukowcami, menedżerami uznanych firm odzieżowych oraz ekspertami modowymi, szukając odpowiedzi na pytanie: Jak w ciągu jednego roku Zalando uzyskało obrót na poziomie pół miliarda euro Książka przedstawia fachowo przygotowaną analizę kulisów powstania i funkcjonowania Zalando.

Książka "Dlaczego Zalando? Techniki sprzedaży, które zmieniły zachowanie konsumentów" - Hagen Seidel - oprawa miękka - Wydawnictwo OLE. Książka posiada 252 stron i została wydana w 2014 r.