pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

BOSS Leksykon / Leksykon komunikacji medialnej. ZESTAW

Autor książki:

Wacław Smid

Dane szczegółowe:
Wydawca: Dr Lex
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 944 s.
Wymiar: 148x210 mm
EAN: 9788379221288
ISBN: 978-83-7922-128-8
Data: 2014-07-10
Cena wydawcy: 99.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Zestaw 2 leksykonów: Leksykon komunikacji medialnej Objaśnia znaczenie 750 stosowanych współcześnie w medioznawstwie i komunikowaniu (prasa, radio, telewizja, film, Internet itp.) terminów i zwrotów, które często pojawiają się w środkach masowego przekazu, polityce, biznesie i nauce, uwzględniając inspirujący w tej dziedzinie wpływ NOWYCH MEDIÓW. Leksykon zawiera słownik polsko-angielski i angielsko-polski objaśnianych haseł.

Boss Leksykon Proponowany Państwu BOSS LEKSYKON stanowi najobszerniejsze obecnie na naszym rynku kompendium wiedzy z niemal wszystkich dziedzin ekonomii. Można w tym przypadku powiedzieć, że jest leksykonem interdyscyplinarnym a równocześnie intertekstualnym. Proponuje bowiem Państwu szeroki wachlarz narracji biznesowej, wyjaśniając znaczenie funkcjonujących w tej współcześnie ważnej dziedzinie terminów. Zawiera około 5 000 pojęć i terminów, używanych aktualnie przez ludzi biznesu na całym świecie. Są to zatem hasła z zakresu organizacji i zarządzania. Finansów i bankowości. Obrotu giełdowego papierami wartościowymi. Prawa międzynarodowego i podatków. Ubezpieczeń i transportu kolejowego, morskiego i lotniczego.

Książka "BOSS Leksykon / Leksykon komunikacji medialnej. ZESTAW" - Wacław Smid - oprawa miękka - Wydawnictwo Dr Lex. Książka posiada 944 stron i została wydana w 2014 r.