pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Psychologia konsumenta. Seria: Akademia Psychologii

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2014
Oprawa: twarda
Ilość stron: 460 s.
Wymiar: 170x245 mm
EAN: 9788301175399
ISBN: 978-83-0117-539-9
Data: 2014-04-02
Cena wydawcy: 74.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Dlaczego kupujemy produkty luksusowe Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki Psychologia konsumenta. Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych. Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia: klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw), analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta, perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych.

Książka "Psychologia konsumenta. Seria: Akademia Psychologii" - Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison - oprawa twarda - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 460 stron i została wydana w 2014 r.