pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Etyka w modzie czyli CSR w przemyśle odzieżowym

Autor książki:

Magdalena Płonka

Dane szczegółowe:
Wydawca: em pe studio design
Rok wyd.: 2013
Oprawa: Miękka ze skrzydełka
Ilość stron: 260 s.
Wymiar: 170x225 mm
EAN: 9788393678907
ISBN: 978-83-9367-890-7
Data: 2013-03-20
pozycja niedostępna

Opis książki:

Pierwszy w Polsce kompletny przewodnik po kontrowersyjnym temacie etycznych postaw w modzie. Autorka wyczerpująco przedstawia konsekwencje codziennych wyborów zwykłych ludzi. Nie każdy jest bowiem świadomy, że ubrania, które kupuje, mają bezpośredni wpływ na przestrzeganie praw człowieka, sytuację zwierząt, a także globalne zmiany klimatyczne. Książka nie tylko pozwala tę świadomość uzyskać, ale także daje odpowiedź jak dokonywać odpowiedzialnych i najlepszych wyborów dla nas i otaczającego nas świata.

Książka "Etyka w modzie czyli CSR w przemyśle odzieżowym" - Magdalena Płonka - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo em pe studio design. Książka posiada 260 stron i została wydana w 2013 r.