pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Wojna ze światowym terroryzmem jako produkt medialno-marketingowy

Autor książki:

Cezary Redzik

Dane szczegółowe:
Wydawca: Novae Res
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 182 s.
Wymiar: 145x205 mm
EAN: 9788377225431
ISBN: 978-83-7722-543-1
Data: 2013-01-31
Cena wydawcy: 27.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Skuteczne wdrażanie produktu medialno-marketingowego jakim jest wojna, musi poszukiwać oparcia na formach przerastających dotychczasowe oficjalne strony internetowe administracji rządowej. Być może zmianie ulegnie także sposób prowadzenia militarno-politycznych media relations, w którym dotychczasowe miejsce dziennikarzy zastępować zaczną popularni blogerzy. Czy to oznacza zwrot ku konstytucyjnej wolności wypowiedzi i etycznym normom dziennikarskim prawdy i rzetelności, skoro tymi właśnie wartościami zdaje się kierować społeczeństwo spektaklu Bądźmy realistami. Cezary Redzik. Ukończył filologię polską o spec. komparatystyka na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz dziennikarstwo i komunikację społeczną o spec. dziennikarstwo na Uniwersytecie Warszawskim. W 2010 roku zdobył III nagrodę Ministra Spraw Zagranicznych w konkursie na najlepszą pracę magisterską z zakresu stosunków międzynarodowych, która stanowi główny rdzeń tej książki. Praktykant w Dziale Społecznym Polskiej Agencji Prasowej oraz stażysta w redakcji Fakty TVN. Od stycznia 2011 r. związany zawodowo z public relations.

Książka "Wojna ze światowym terroryzmem jako produkt medialno-marketingowy" - Cezary Redzik - oprawa miękka - Wydawnictwo Novae Res. Książka posiada 182 stron i została wydana w 2013 r.