pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Współczesne dylematy marketingu bankowego w Polsce

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 128 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788375254822
ISBN: 978-83-7525-482-2
Data: 2012-12-17
Cena wydawcy: 23.10 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Zaprezentowane w pracy rozważania o problemach marketingu bankowego są wynikiem dyskusji i badań w Zakładzie Strategii Marketingowych katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego, Takie problemy, jak proces postępowania nabywcy produktów bankowych, etapu podejmowania przez niego decyzji zakupu, dostosowanie metod analiz marketingowych do specyfiki badań marketingowych w sektorze bankowym, proces kreowania nowego produktu bankowego, przebieg jego cyklu życia i badania efektywności działań marketingowych banku są nadal do końca nieopracowane i nierozstrzygnięte. W pracy przedstawiono propozycje ich rozwiązań, a autorzy zdają sobie sprawę z niepełnej listy i przyczynkowości swoich propozycji. Wydaje się jednak, że te propozycje mogą wywołać dyskusję w środowisku naukowym i wśród praktyków zajmujących się marketingiem w sektorze bankowym, a w efekcie przyczynić się do pomyślnego rozwiązania wymienionych problemów.

Książka "Współczesne dylematy marketingu bankowego w Polsce" - Wojciech Grzegorczyk, Wioletta Krawiec, Anna Sibińska - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 128 stron i została wydana w 2010 r.