pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Negocjacje jako forma komunikacji interpersonalnej

Autor książki:

Ewa M. Cenker

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 270 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788372053008
ISBN: 978-83-7205-300-8
Data: 2012-10-31
Cena wydawcy: 38.26 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka jest podręcznikiem dla studentów w przystępny
sposób przedstawiającym zagadnienia związane z negocjacjami
- dziedziną wiedzy, którą zajmują się zarówno naukowcy,
jak i praktycy.

Intencją autorki jest przekazanie Czytelnikowi najważniejszych
zasad i wyjaśnienie mechanizmów, dzięki którym
będzie mógł doskonalić swoje umiejętności negocjacyjne i bardziej skutecznie realizować się w pracy zawodowej.

W warunkach rosnącej konkurencji rynkowej i globalizacji
umiejętności negocjacyjne mają równie istotne znaczenie
co wiedza ekonomiczna. Są przydatne w różnych sytuacjach
zawodowych, społecznych czy politycznych.

Podręcznik przybliża specyfikę negocjacji międzynarodowych z uwzględnieniem różnic kulturowych, problematykę organizacji przyjęć biznesowych, savoir-vivre’u oraz znaczenie dress codu w negocjacjach.

Książka "Negocjacje jako forma komunikacji interpersonalnej" - Ewa M. Cenker - oprawa miękka - Wydawnictwo Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu. Książka posiada 270 stron i została wydana w 2012 r.