pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Konsumpcja. Detrminanty - teorie - modele

Autor książki:

Tomasz Zalega

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 296 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788320820225
ISBN: 978-83-208-2022-5
Data: 2012-04-12
Cena wydawcy: 59.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Konsumpcja jest istotnym elementem składowym rzeczywistości społeczno-gospodarczej, uwarunkowanej splotem czynników, do których można zaliczyć m.in. globalizację podziału pracy i wiedzy, narastanie ryzyka gospodarczego i finansowego, zmiany demograficzne, a także wyłanianie się nowego porządku ekonomicznego i politycznego.

Konsumpcja stała się jedną z ważniejszych kategorii nie tylko w ekonomii, ale także w innych dyscyplinach społecznych, szczególnie w socjologii, psychologii czy antropologii. Interdyscyplinarne ujęcie konsumpcji pozwala na zrozumienie preferencji i zachowań gospodarstw domowych podejmujących decyzje konsumpcyjne. Autor, widząc ogromną rolę konsumpcji we współczesnej gospodarce, omawia m.in. potrzeby konsumenta i sposoby ich zaspokajania, cechy gospodarstwa domowego, uwarunkowania konsumpcji, nowe trendy w zachowaniach współczesnych konsumentów, teorie konsumpcji oraz mierniki pomiaru konsumpcji.

Książka jest adresowana przede wszystkim do studentów kierunków ekonomicznych i socjologicznych, ale może być ona również przydatna studentom psychologii, dziennikarstwa, politologii, kulturoznawstwa, a także prawa i administracji. Zainteresuje ona słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu zachowań indywidualnych podmiotów na rynku oraz menedżerów.

Książka "Konsumpcja. Detrminanty - teorie - modele" - Tomasz Zalega - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 296 stron i została wydana w 2012 r.