pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju

Dane szczegółowe:
Wydawca: Naukowe PWN
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 363 s.
Wymiar: 168x238 mm
EAN: 978830116000501
ISBN: 978-83-0116-000-5
Data: 2010-09-09
Cena wydawcy: 54.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Podręcznik akademicki adresowany do studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, dziennikarstwa i komunikacji społecznej, politologii oraz innych nauk społecznych i studiów specjalistycznych z zakresu PR.
Stanowi również uzupełnienie teoretycznej wiedzy dla praktyków zajmujących się kreowaniem wizerunku w firmach i organizacjach i ich komunikacją ze społeczeństwem.
Zawiera najnowszą wiedzę o funkcjach i roli społecznej pełnionej przez public relations. Inicjuje nową w polskiej literaturze dyskusję o potrzebie analizy PR jako zjawiska socjologicznego i dziedziny wiedzy teoretycznej i praktycznej w zakresie demokratyzacji procesów komunikowania społecznego.

Książka "Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju" - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 363 stron i została wydana w 2010 r.