Zarządzanie zmianami w przedsiębiorstwie - Książka

Strona Główna Księgarni.
pokaz koszyk        zkoszty wysyłkiregulaminpomocKontaktmail
Karty Płatnicze
p Książki l Podręczniki l Audiobook l mapy l Antykwariat l Muzyka l Filmy l Nowości l Bestseller k
rog rog
Szukaj:

w kategorii:
autor
tytuł
 24h
  Indeks wydawnictw
  Indeks autorów
  Indeks kategorii
 
bez kosztów tanie książki
Książki
Podręczniki szkolne

wstecz Książka z kategorii: Ekonomia i biznes » Zarządzanie i marketing


Lista bestsellerów - Zarządzanie i marketing - zobacz

książka
Zarządzanie zmianami w przedsiębiorstwie
powiększ

Zarządzanie zmianami w przedsiębiorstwie

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Ilość stron: 122 s.
Oprawa: miękka
Wymiar: 165x240 mm
ISBN: 83-88760-78-5
ISSN: 1427-1117



zobacz też: spis treści

Zobacz książki autora:
Jadwiga Majchrzak
Zobacz książki wydawcy:
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu



Produkt, książka chwilowo niedostępna lub nakład wyczerpany
Sprawdź inne podobne dostępne produkty lub wydania:
powiększ Jacek Korski, Katarzyna Tobór-Osadnik, Małgorzata Wyganowska
Zarządzanie zmianami i konfliktami w przedsiębiorstwach...
powiększ Marcin Karlik
Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie. Skuteczne zarządzanie...
powiększ Ryszard Knosala, Anna Boratyńska-Sala, Magdalena Jurczyk-Bunkowska, Aleksander Moczała
Zarządzanie innowacjami. Seria: Zarządzanie i inżynieria...
powiększ Marek Wirkus, Henryk Roszkowski, Ewa Dostatni, Wacław Gierulski
Zarządzanie projektem. Seria: Zarządzanie i inżynieria produkcji

UWAGA!
Jeśli chcecie Państwo otrzymać informacje
o pojawieniu się tego produktu w naszej ofercie,
prosimy o dopisanie swojego adresu e-mail.

e-mail:  

Materiały Dydaktyczne nr 118


Poleć na: Udostępnij na Facebooku
Kupujący tę pozycję zamówili również:
powiększ Walter G. Stephan, Cookie W. Stephan

Wywieranie wpływu przez grupy. Psychologia relacji

powiększ Bogusław Wołoszański

Testament Odessy


Zobacz również inne podobne pozycje dostępne w księgarni:
powiększ Magdalena Majchrzak

Konkurencyjność przedsiębiorstw podsektora usług biznesowych w Polsce. Perspektywa mikro-,...

Rok wydania: 2012
Oprawa: miękka

Praca porusza bardzo ważny i aktualny problem badawczy. Rosnąca rola usług w tworzeniu produktu narodowego brutto oraz ich rosnący udział w zatrudnieniu, czynią poruszany przez autorkę temat niezwykle istotnym. (...) W części analitycznej autorka bardzo szczegółowo skupia uwagę na metodach pomiaru konkurencyjności na płaszczyźnie mikro, mezo,

>> czytaj więcej
powiększ Maria Sławińska, Jan Mikołajczyk (red.)

Zarządzanie przedsiębiorstwem handlowym. Zadania i studia przypadków


Oprawa: miękka

Materiały Dydaktyczne nr 135. Do książki dołączona jest płyta CD

>> czytaj więcej
powiększ Krzysztof Ciejpa-Znamirowski, Marek Pawlak (red.)

Współczesne przedsiębiorstwa i systemy finansowe w procesie zmian innowacyjnych


Oprawa: miękka

Studia i materiały Instytutu Zarządzania i Marketingu Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. T. 5

>> czytaj więcej
powiększ Lubow Kłobukowa, Irina Michałkina, Serafima Chawronina, Bożena Dereń, Jadwiga Tarsa

Język rosyjski w sferze biznesu

Rok wydania: 2011
Oprawa: miękka

Polska wersja podręcznika języka rosyjskiego dla studentów ekonomii, zarządzania itp. kierunków, opracowanego przez Centrum Języka Rosyjskiego w Sferze Biznesu Uniwersytetu im. Łomonosowa w Moskwie i wydanego w USA. Polska wersja powstała na Uniwersytecie Opolskim, gdzie prowadzone są zajęcia według programu Centrum. Nowoczesny sposób przekazania

>> czytaj więcej

Zobacz również inne pozycje wydawnictwa "Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu" dostępne w księgarni:

Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem handlowym - Podręcznik zawiera wyczerpujące omówienie uwarunkowań działalności przedsiębiorstw handlowych, stanowiących podstawę do sformułowania wariantów rozwiązań i podjęcia decyzji. Układ i treść
czytaj więcej...


sprawdz zamowienie
muzyka
bestseller
powiększ
O zarządzaniu. Historie niezwykłe
Monika Kostera (red.)
cena: 40.32 zł
powiększ
Big Data. Rewolucja, która ...
Victor Mayer-Schonberger, ...
cena: 46.77 zł
powiększ
Techniki sprzedaży. O sztuce ...
Bjorn Lunden, Lennart Rosell
cena: 31.15 zł
powiększ
Marketing międzynarodowy. ...
Krzysztof Fonfara (red.)
cena: 39.38 zł
powiększ
Strategia organizacji
Krzysztof Obłój
cena: 53.58 zł
powiększ
Nanoekonomia. Biznes XXI wieku. ...
Michał Konieczny
cena: 30.47 zł

Zobacz więcej!

dladzieci
Sprawdź swoje zamówienie | Koszyk | Koszty dostawy | Regulamin | Polityka Cookies | Pomoc | Kontakt

Adam Gargaś To nieprawda, że wszystkiemu winien jest SYSTEM, jeśli coś nie działa napisz!: Adam
IE 6.0 © 2002-2014 KRAKÓW
Księgarnia Internetowa Poczytaj.pl,
"Dante" G. Baran, G. Fugiel