Strona Główna Księgarni
pokaz koszyk        zkoszty wysyłkiregulaminpomocKontaktmail
  Karty Płatnicze
p Książki l Podręczniki l Audiobook l mapy l Antykwariat l Muzyka l Filmy l Nowości l Bestseller k
rog rog
Szukaj:

w kategorii:
autor
tytuł
 24h
bez kosztów tanie książki
Książki
Podręczniki szkolne

wsteczKsiążka z kategorii:

książka
Zarządzanie zmianami w przedsiębiorstwie
powiększ

Jadwiga Majchrzak

Zarządzanie zmianami w przedsiębiorstwie

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Ilość stron: 122 s.
Oprawa: miękka
Wymiar: 165x240 mm
ISBN: 83-88760-78-5
ISSN: 1427-1117


Zobacz książki autora:

Zobacz książki wydawcy:
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu



Produkt, książka chwilowo niedostępna lub nakład wyczerpany
Sprawdź inne podobne dostępne produkty lub wydania:
powiększ Jacek Korski, Katarzyna Tobór-Osadnik, Małgorzata Wyganowska
Zarządzanie zmianami i konfliktami w przedsiębiorstwach...
powiększ Marcin Karlik
Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie. Skuteczne zarządzanie...
powiększ Ryszard Knosala, Anna Boratyńska-Sala, Magdalena Jurczyk-Bunkowska, Aleksander Moczała
Zarządzanie innowacjami. Seria: Zarządzanie i inżynieria...
powiększ Marek Wirkus, Henryk Roszkowski, Ewa Dostatni, Wacław Gierulski
Zarządzanie projektem. Seria: Zarządzanie i inżynieria produkcji

UWAGA!
Jeśli chcecie Państwo otrzymać informacje
o pojawieniu się tego produktu w naszej ofercie,
prosimy o dopisanie swojego adresu e-mail.

e-mail:  
Opis:

Materiały Dydaktyczne nr 118


SPIS TREŚCI:
Wstęp 3
Część pierwsza: WYBRANE PODEJŚCIA I PROBLEMY 5
I. Zmiany w zarządzaniu przedsiębiorstwem 7
1. Źródła i czynniki zmian 7
2. Pojecie i znaczenie zmiany organizacyjnej dla funkcjonowania przedsiębiorstwa 12
3. Rodzaje zmian organizacyjnych 14
II. Czym jest zarządzanie zmianą 20
1. Zarządzanie zmianami jako przedmiot zainteresowania nauki. Krótki zarys historii 20
2. Zarządzanie zmianami jako domena praktyki menedżerskiej (rola menedżerska) 22
3. Podejścia do analizy i przeprowadzania zmian organizacyjnych na tle dorobku nauki i praktyki zarządzania 25
III. Zmi ana j ako proces 31
1. Modele procesu zmian 31
2. Proces zarządzania zmianą 34
IV. Identyfikacja potrzeby zmian 37
1. Potrzeba dostosowania się do zmian otoczenia - analiza otoczenia 37
2. Diagnoza etapu rozwoju organizacyjnego 40
V. Badanie potencjału organizacyjnego przedsiębiorstwa dla potrzeb zmian 45
1. Wybrane modele analityczne 45
2. Ocena czynników organizacyjnych 50
VI. Wizja zmiany i wizjonerskie przywództwo 60
1. Istota i tworzenie wizji zmiany 60
2. Komunikowanie wizji i komunikacja w procesie zmian 64
VII. Uwarunkowania realizacji zmian 68
1. Analiza pola sił jako narzędzie diagnozowania warunków wdrażania zmian 68
2. Wybór momentu rozpoczęcia zmiany i kształtowanie jej tempa 72
VIII. Ludzie w procesie zmian 75
1. Potrzeby ludzi w procesie zmian 75
2. Nastawienie ludzi do zmian 77
3. Opór wobec zmian 80
4. Stymulowanie zmian 85
Zamiast podsumowania: Najważniejsze tezy i myśli 87
Część druga: PRZYKŁADY ZMIAN I NARZĘDZIA STOSOWANE W ICH DIAGNOZOWANIU 89
Przykład gruntownej transformacji przedsiębiorstwa „Oticon" 91
Kwestionariusz diagnostyczny rozwoju organizacyjnego Johna Lepparda 98
Analiza pola sił 103
Lista kontrolna nr 1: Gotowość do zmiany 104
Lista kontrolna nr 2: Kierowanie zmian 110
Lista kontrolna nr 3: Samoocena umiejętności kierowania - 116
Literatura 119


Poleć na:Udostępnij na Facebooku
Kupujący tę pozycję zamówili również:
powiększ William Bridges

Zarządzanie zmianami. Jak maksymalnie skorzystać na procesach przejściowych


Zobacz również inne podobne pozycje dostępne w księgarni:
powiększ Magdalena Majchrzak

Konkurencyjność przedsiębiorstw podsektora usług biznesowych w Polsce....

Rok wydania: 2012
Oprawa: miękka
powiększ Maria Sławińska, Jan Mikołajczyk (red.)

Zarządzanie przedsiębiorstwem handlowym. Zadania i studia przypadków


Oprawa: miękka
powiększ Krzysztof Ciejpa-Znamirowski, Marek Pawlak (red.)

Współczesne przedsiębiorstwa i systemy finansowe w procesie zmian...


Oprawa: miękka
powiększ Lubow Kłobukowa, Irina Michałkina, Serafima Chawronina, Bożena Dereń, Jadwiga Tarsa

Język rosyjski w sferze biznesu

Rok wydania: 2011
Oprawa: miękka

Zobacz również inne pozycje wydawnictwa "Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu" dostępne w księgarni:

sprawdz zamowienie
bestseller
powiększ
Emerytura nie jest Ci potrzebna ...
Jacek Borowiak
cena: 31.21 zł
powiększ
Zasada Oz. Wspaniałe rezultaty ...
Roger Connors, Tom Smith, ...
cena: 41.20 zł
powiększ
Dobro popłaca. Inicjatywy ...
Philip Kotler, Nancy R. Lee, ...
cena: 38.97 zł
powiększ
Zbiór gier integracyjnych ...
Michael Abrams, Mike Mulvihill, ...
cena: 118.03 zł
powiększ
Budowanie relacji w firmie. ...
Terry R. Bacon
cena: 31.15 zł
powiększ
Zmienić myślenie o firmie. ...
Łukasz Srokowski
cena: 23.71 zł
Sprawdź swoje zamówienie | Koszyk | Koszty dostawy | Regulamin | Polityka Cookies | Pomoc | Kontakt

Adam Gargaś To nieprawda, że wszystkiemu winien jest SYSTEM, jeśli coś nie działa napisz!: Adam
IE 6.0 © 2002-2014 KRAKÓW
Księgarnia Internetowa Poczytaj.pl,
"Dante" G. Baran, G. Fugiel