pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zarządzanie strategiczne i marketingowe w bibliotekach

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Rok wyd.: 2004
Oprawa: miękka
Ilość stron: 172 s.
Wymiar: 167x240 mm
EAN: 9788372052025
ISBN: 978-83-7205-202-5
Data: 2009-07-13
Cena wydawcy: 29.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Niniejsza publikacja przynosi zbiór interesujących i ważnych artykułów pokonferencyjnych poświęconych:
- zarządzaniu strategicznemu
- planowaniu strategicznemu
- zarządzaniu marką
- zarządzaniu jakością w bibliotece szkoły wyższej.

Po książkę powinni sięgać pracownicy wszystkich bibliotek naukowych w kraju, szukając w niej informacji o najnowszych tendencjach w bibliotekarstwie i zmianach, które wkraczają do gwałtownie "komputeryzujących" się bibliotek. Będzie ona także przydatna studentom bibliotekoznawstwa, bibliotekarzom pracującym w bibliotekach różnych ośrodków informacji, w bibliotekach przy dużych przedsiębiorstwach, a nawet bibliotekarzom szkolnym i zatrudnionym w bibliotekach publicznych. Jej lektura może pomóc w nowoczesnym zarządzaniu biblioteka wszystkim, od których zależą decyzje (i fundusze) mające wpływ na przyszłość i kształt bibliotek naukowych.

Książka "Zarządzanie strategiczne i marketingowe w bibliotekach" - Mariusz Nowak, Paweł Pioterek, Janina Przybysz - oprawa miękka - Wydawnictwo Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu. Książka posiada 172 stron i została wydana w 2004 r.