Reklama. Techniki skutecznej perswazji - Książka

Strona Główna Księgarni.
pokaz koszyk        zkoszty wysyłkiregulaminpomocKontaktmail
Karty Płatnicze
p Książki l Podręczniki l Audiobook l mapy l Antykwariat l Muzyka l Filmy l Nowości l Bestseller k
rog rog
Szukaj:

w kategorii:
autor
tytuł
 24h
bez kosztów tanie książki
Książki
Podręczniki szkolne

wstecz Książka z kategorii: Ekonomia i biznes » Zarządzanie i marketing

książka
Reklama. Techniki skutecznej perswazji
powiększ

Reklama. Techniki skutecznej perswazji

Wydawnictwo: POLTEXT
Rok wydania:
Ilość stron: 220 s.
Oprawa: miękka
Wymiar: 165x235 mm
ISBN: 83-86890-62-2




Zobacz książki autora:
Wojciech Budzyński
Zobacz książki wydawcy:
Wydawnictwo POLTEXT

Produkt, książka chwilowo niedostępna lub nakład wyczerpany
Sprawdź inne podobne dostępne produkty, wydania:
powiększ Wojciech Budzyński
Wizerunek równoległy
powiększ Wojciech Budzyński
Public relations. Strategia i nowe techniki kreowania w...
powiększ Wojciech Budzyński
Negocjowanie i zawieranie umów handlowych. Uwarunkowani...
powiększ Wojciech Budzyński
Wizerunek równoległy
powiększ Wojciech Budzyński
Umowy w handlu krajowym i zagranicznym
powiększ Wojciech Budzyński
Negocjowanie i zawieranie umów handlowych. Uwarunkowani...

UWAGA!
Jeśli chcecie Państwo otrzymać informacje
o pojawieniu się tego produktu w naszej ofercie,
prosimy o dopisanie swojego adresu e-mail.

e-mail:  

Książka porusza temat modny i kontrowersyjny. W formie zwięzłego, systematycznego wykładu autor opisuje prawa i mechanizmy rządzące reklamą, podpowiada, jak przygotować brief reklamowy i plan mediów, jak przeprowadzić kampanię reklamową - dlaczego i kiedy gazeta jest lepszym medium niż telewizja, jak oddziałuje radio - teatr wyobraźni. Odpowiada na pytanie czy reklama to rzeczywiście pranie mózgu. Czytelnik znajdzie tu trochę etyki i prawa, awangardy reklamowej i skandalu, poważnych przestróg i przewrotnego humoru. Liczne przykłady, fascynujące fotografie i studia konkretnych przypadków zaciekawią zarówno laika, jak i zdeklarowanego entuzjastę sztuki reklamowej.


Poleć na: Udostępnij na Facebooku
Zobacz również inne podobne pozycje dostępne w księgarni:
powiększ Ken Burtenshaw, Nik Mahon, Caroline Barfoot

Kreatywna reklama

Rok wydania: 2008
Oprawa: miękka

Książka zawiera wiele przykładów prawdziwych kampanii reklamowych przeprowadzonych w różnych mediach i wykorzystujących rozmaite pomysły. Autorzy omawiają je wskazując reguły, którymi kierowali się ich twórcy. Proponują też liczne ćwiczenia i zadania zachęcające do kreatywnego myślenia i wykorzystywania zdobytej wiedzy w praktyce.

>> czytaj więcej
powiększ Wojciech Budzyński

Public relations. Strategia i nowe techniki kreowania wizerunku

Rok wydania: 2008
Oprawa: miękka

Książka ma charakter poradnika ukazującego krok po kroku, jak przygotować i prowadzić konkretne działania w zakresie public relations. Autor zaczyna od usystematyzowania wiedzy na temat omawianej dziedziny, przechodząc następnie do tworzenia strategii public relations, organizowania współpracy z prasą, integrowania pracowników poprzez komunikację

>> czytaj więcej
powiększ Ewa Rogowska-Cybulska

Słowotwórstwo na usługach reklamy. Mechanizmy tekstowe

Rok wydania: 2013
Oprawa: miękka

Przedmiotem analizy w niniejszej książce są mechanizmy perswazji słowotwórczej w tekstach reklamowych, przy czym teksty reklam traktowane są jako źródło przykładów zjawisk i faktów słowotwórczych o funkcji perswazyjnej, które można zaobserwować także w różnych innych typach tekstów. W analizie marketingowej przydatności środków słowotwórczych

>> czytaj więcej
powiększ Michał Makowski

Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej. Zastosowanie i oddziaływanie

Rok wydania: 2013
Oprawa: miękka

Dotychczasowy stan wiedzy dotyczący problematyki komunikacji niewerbalnej odnosi się przede wszystkim do niewerbalnych zachowań ludzkich rejestrowanych i analizowanych w kontekście psychologicznych prawidłowości zachodzących podczas interpersonalnych relacji. Niniejsza książka wskazuje natomiast zakres praktycznego stosowania treści niewerbalnych

>> czytaj więcej

Zobacz również inne pozycje wydawnictwa "POLTEXT" dostępne w księgarni:
powiększ

Reklama i jej ograniczenia - Książka omawia zagadnienia z pogranicza reklamy i prawa, w szczególności przepisy prawa regulujące działalność reklamową w Unii Europejskiej w kontekście krajowych uregulowań prawnych w
>> czytaj więcej

powiększ

Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw - Każda działalność każda usługa ikażdy produkt wymaga reklamy. Internet zdnia na dzień staje się najbardziej popularnym iefektywnym medium reklamowym. Jednocześnie ponad 90 internautów wPolsce
>> czytaj więcej

powiększ

Techniki menedżerskie. Skuteczne zarządzanie firmą - Książka zawiera opis wybranych metod i technik stosowanych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Autorzy prezentują je pod kątem skuteczności i efektywności oddziaływania. Koncentrują się na
>> czytaj więcej

powiększ

Poradnik kontrolowanego przedsiębiorcy - Książka zawiera przejrzysty przegląd regulacji związanych zprocesem kontroli przeprowadzanych wfirmach przez różne upoważnione instytucje państwowe. Znajomość praw iobowiązków obu stron
>> czytaj więcej


sprawdz zamowienie
Koszty inpost gratis
bestseller
powiększEmerytura nie jest Ci potrzebna czyli ...
autor: Jacek Borowiak
cena: 32.00 zł
powiększEtyka przywództwa. Ujęcie interdyscyplinarne
autor: Iwona Kuraszko (red.)
cena: 46.57 zł
powiększZbiór gier doskonalących burzę mózgów
autor: Mike Mulvihill, Mary Scannell
cena: 106.33 zł
4. Instruktaż prowadzenia Księgi HACCP ...
autor: Małgorzata Wiśniewska
cena: 97.97 zł
5. Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe ...
autor: Natalia Hatalska
cena: 71.66 zł
6. Zarządzanie nieruchomościami handlowymi
autor: Iwona Foryś (red.)
cena: 48.30 zł
7. Zarządzanie ryzykiem w organizacjach ...
autor: Jarosław Domański
cena: 58.74 zł
8. Instruktaż opracowania procedury auditu ...
autor: Małgorzata Wiśniewska
cena: 54.03 zł
10. Strategie finansowania działalności ...
autor: Ewa Chojnacka, Bożena Kołosowska, Andrzej Tokarski, Maciej Tokarski
cena: 38.25 zł
nowosci
powiększJan Paweł II. Biografia
autor: Andrea Riccardi
cena: 37.16 zł
powiększMonte Cassino. Dziesięć armii, jedno ...
autor: Peter Caddick-Adams
cena: 48.22 zł
powiększJan Paweł II 1920-2005. Ilustrowana ...
autor: Andrzej Nowak
cena: 5.90 zł
4. Dotknąć świętości. Świadectwo o Janie ...
autor: Arturo Mari, ks. Robert Skrzypczak
cena: 30.33 zł
5. Dezerterzy. Ostatnia nieopowiedziana ...
autor: Charles Glass
cena: 43.51 zł
6. Sowieccy partyzanci 1941-1944. Mity ...
autor: Bogdan Musiał
cena: 35.57 zł
7. Romans z polską. O literaturze współczesnej. ...
autor: Maciej Urbanowski
cena: 25.60 zł
8. Józef Tischner i filozoficzne koncepcje ...
autor: Izabela Marszałek
cena: 23.10 zł
9. Dobro a polityka. Platon i Tischner. ...
autor: Anna Siwek
cena: 23.94 zł
10. Dzieje Pawła z Tarsu
autor: ks. Eugeniusz Dąbrowski
cena: 50.16 zł
Sprawdź swoje zamówienie | Koszyk | Koszty dostawy | Regulamin | Polityka Cookies | Pomoc | Kontakt

Adam Gargaś To nieprawda, że wszystkiemu winien jest SYSTEM, jeśli coś nie działa napisz!: Adam
IE 6.0 © 2002-2014 KRAKÓW
Księgarnia Internetowa Poczytaj.pl,
"Dante" G. Baran, G. Fugiel