Reklama. Techniki skutecznej perswazji - Książka

Strona Główna Księgarni.
pokaz koszyk        zkoszty wysyłkiregulaminpomocKontaktmail
Karty Płatnicze
p Książki l Podręczniki l Audiobook l mapy l Antykwariat l Muzyka l Filmy l Nowości l Bestseller k
rog rog
Szukaj:

w kategorii:
autor
tytuł
 24h
  Indeks wydawnictw
  Indeks autorów
  Indeks kategorii
 
bez kosztów tanie książki
Książki
Podręczniki szkolne

wstecz Książka z kategorii: Ekonomia i biznes » Zarządzanie i marketing


Lista bestsellerów - Zarządzanie i marketing - zobacz

książka
Reklama. Techniki skutecznej perswazji
powiększ

Reklama. Techniki skutecznej perswazji

Wydawnictwo: POLTEXT
Rok wydania:
Ilość stron: 220 s.
Oprawa: miękka
Wymiar: 165x235 mm
ISBN: 83-86890-62-2


Zobacz książki autora:
Wojciech Budzyński
Zobacz książki wydawcy:
Wydawnictwo POLTEXT



Produkt, książka chwilowo niedostępna lub nakład wyczerpany
Sprawdź inne podobne dostępne produkty, wydania:
powiększ Wojciech Budzyński
Public relations. Strategia i nowe techniki kreowania w...
powiększ Wojciech Budzyński
Negocjowanie i zawieranie umów handlowych. Uwarunkowani...
powiększ Wojciech Budzyński
Wizerunek równoległy
powiększ Wojciech Budzyński
Umowy w handlu krajowym i zagranicznym
powiększ Wojciech Budzyński
Negocjowanie i zawieranie umów handlowych. Uwarunkowani...

UWAGA!
Jeśli chcecie Państwo otrzymać informacje
o pojawieniu się tego produktu w naszej ofercie,
prosimy o dopisanie swojego adresu e-mail.

e-mail:  

Książka porusza temat modny i kontrowersyjny. W formie zwięzłego, systematycznego wykładu autor opisuje prawa i mechanizmy rządzące reklamą, podpowiada, jak przygotować brief reklamowy i plan mediów, jak przeprowadzić kampanię reklamową - dlaczego i kiedy gazeta jest lepszym medium niż telewizja, jak oddziałuje radio - teatr wyobraźni. Odpowiada na pytanie czy reklama to rzeczywiście pranie mózgu. Czytelnik znajdzie tu trochę etyki i prawa, awangardy reklamowej i skandalu, poważnych przestróg i przewrotnego humoru. Liczne przykłady, fascynujące fotografie i studia konkretnych przypadków zaciekawią zarówno laika, jak i zdeklarowanego entuzjastę sztuki reklamowej.


Poleć na: Udostępnij na Facebooku
Zobacz również inne podobne pozycje dostępne w księgarni:
powiększ Wojciech Budzyński

Public relations. Strategia i nowe techniki kreowania wizerunku

Rok wydania: 2008
Oprawa: miękka

Książka ma charakter poradnika ukazującego krok po kroku, jak przygotować i prowadzić konkretne działania w zakresie public relations. Autor zaczyna od usystematyzowania wiedzy na temat omawianej dziedziny, przechodząc następnie do tworzenia strategii public relations, organizowania współpracy z prasą, integrowania pracowników poprzez komunikację

>> czytaj więcej
powiększ Wojciech Budzyński

Wizerunek równoległy

Rok wydania: 2011
Oprawa: miękka

Książka zawiera nową, oryginalną koncepcję kreowania i wykorzystywania w podejmowaniu decyzji marketingowych tzw. wizerunku równoległego. Autor wskazuje, w jaki sposób tradycyjne rozumienie wizerunku ogranicza rozwój działań promocyjnych, jak wizerunek odbierają różne grupy uczestników rynku, jakie są uwarunkowania w budowaniu i zarządzaniu marką,

>> czytaj więcej
powiększ Wojciech Budzyński

Negocjowanie i zawieranie umów handlowych. Uwarunkowania, ryzyka, pułapki, zabezpieczenia....

Rok wydania: 2014
Oprawa: miękka

Celem książki jest pokazanie, jak skomplikowanym procesem jest zawarcie dobrej umowy, jak unikać niebezpieczeństw i pułapek, jak negocjować, aby zabezpieczyć swoje interesy. Autor koncentruje się na umowach sprzedaży i dostawy, zawieranych z partnerami krajowymi i zagranicznymi, analizując je zarówno z punktu widzenia sprzedającego, jak i kupującego.

>> czytaj więcej
powiększ Ken Burtenshaw, Nik Mahon, Caroline Barfoot

Kreatywna reklama

Rok wydania: 2008
Oprawa: miękka

Książka zawiera wiele przykładów prawdziwych kampanii reklamowych przeprowadzonych w różnych mediach i wykorzystujących rozmaite pomysły. Autorzy omawiają je wskazując reguły, którymi kierowali się ich twórcy. Proponują też liczne ćwiczenia i zadania zachęcające do kreatywnego myślenia i wykorzystywania zdobytej wiedzy w praktyce.

>> czytaj więcej

Zobacz również inne pozycje wydawnictwa "POLTEXT" dostępne w księgarni:

Reklama i jej ograniczenia - Książka omawia zagadnienia z pogranicza reklamy i prawa, w szczególności przepisy prawa regulujące działalność reklamową w Unii Europejskiej w kontekście krajowych uregulowań prawnych w
czytaj więcej...

Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw - Każda działalność każda usługa ikażdy produkt wymaga reklamy. Internet zdnia na dzień staje się najbardziej popularnym iefektywnym medium reklamowym. Jednocześnie ponad 90 internautów wPolsce
czytaj więcej...

Techniki menedżerskie. Skuteczne zarządzanie firmą - Książka zawiera opis wybranych metod i technik stosowanych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Autorzy prezentują je pod kątem skuteczności i efektywności oddziaływania. Koncentrują się na
czytaj więcej...


sprawdz zamowienie
muzyka
bestseller
powiększ
Emerytura nie jest Ci potrzebna ...
Jacek Borowiak
cena: 36.29 zł
powiększ
Osobowość, kompetencje społeczne ...
Agata Opolska
cena: 32.19 zł
powiększ
Liderzy innowacyjności
Jean-Philippe Deschamps
cena: 55.76 zł
powiększ
Czujesz? czyli o komunikacji ...
Katarzyna Pawlikowska, Marek ...
cena: 31.37 zł
powiększ
Liderzy innowacyjności
Jean-Philippe Deschamps
cena: 86.49 zł
powiększ
Wspomaganie decyzji w planowaniu ...
Maciej Nowak (red.)
cena: 44.16 zł

Zobacz więcej!

dladzieci
Sprawdź swoje zamówienie | Koszyk | Koszty dostawy | Regulamin | Polityka Cookies | Pomoc | Kontakt

Adam Gargaś To nieprawda, że wszystkiemu winien jest SYSTEM, jeśli coś nie działa napisz!: Adam
IE 6.0 © 2002-2014 KRAKÓW
Księgarnia Internetowa Poczytaj.pl,
"Dante" G. Baran, G. Fugiel