pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych

Autor książki:

Tomasz Płudowski

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 270 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788301156374
ISBN: 978-83-0115-637-4
Data: 2019-04-16
73.01 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Książka jest pierwszym w polskiej literaturze tak wszechstronnym ujęciem zagadnienia komunikacji politycznej w amerykańskich kampaniach wyborczych:
* przedstawia amerykański system medialny;
* ukazuje praktykę oraz ocenę kampanii z perspektywy jej głównych uczestników: konsultantów politycznych, dziennikarzy oraz obywateli;
* szczegółowo analizuje zawartość, regulacje oraz wpływ wszystkich czterech najważniejszych rodzajów przekazów wyborczych: spotów telewizyjnych, debat, programów informacyjnych, stron internetowych;
* odpowiada na pytanie, w jakim stopniu przekazy medialne zawierają treści merytoryczne oraz czy dobrze służą obywatelom;
* omawia zjawisko kryzysu komunikacji wyborczej;
* zawiera propozycje reform systemu komunikacji politycznej.

Książka "Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych" - Tomasz Płudowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 270 stron i została wydana w 2019 r. Cena 73.01 zł. Zapraszamy na zakupy!